Kuvat Margit Mannila
Sosiaalisen median käyttö liiketoiminnassa on aihe, jonka merkitys on viime vuosina korostunut. Aihe on ajankohtainen ja kiinnostava monellakin tavalla ja siitä on tullut suosittu opinnäytetöihden tekijöiden kiinnostuksen kohde.
Kokoan tähän muutamia linkkejä aiheeseen liittyen. Myös tästä blogista hakusanalla sosiaalinen media löytyy muutamia postauksia.
Lähteet ja lukemisto
Alanne, Karoliina. (2015). Sosiaalisen median hyödyntäminen elintarviketeollisuusyritysten markkinoinnissa. Helsingin yliopisto. Pro Gradu. https://helda.helsinki.fi/handle/10138/158133. (28.3.2017).
Google Scholar hakusana social media use. (28.3.2017).
Google Scholar hakusana social media use. (28.3.2017).
Heino, Antti. (2011). Sosiaalisen median hyödyntäminen yrityksen markkinoinnissa. Jyväskylän ammattikorkeakoulu. Opinnäytetyö. https://www.theseus.fi/handle/10024/16754. (28.3.2017).
Hoppu, Kaisa. (2016). Kuluttajatuntemuksen vahvistaminen sosiaalisen median avulla. Helsingin yliopisto. Pro Gradu. https://helda.helsinki.fi/handle/10138/166913. (28.3.2017).
Jussila, Jari, Kärkkäinen, Hannu, Multasuo, Jani, Allén, Anttila, Sonja & Isokangas, Antti (2012).
Sosiaalinen media asiakaskokemuksena. Ali -Consulting. Tampereen teknillinen yliopisto. Selvitys. (28.3.2017).
Kallio, Antti. (2012). Miten B2B-markkinoijat hyödyntävät sosiaalista mediaa? Dagmar. http://www.dagmar.fi/uutiset/miten-b2b-markkinoijat-hyodyntavat-sosiaalista-mediaa. (28.3.2017).
Kekkonen, Heidi. (2016). Sosiaalisen median asiakaspalvelukanavana suomalaisissa pk-yrityksissä. Vaasan yliopisto. Pro Gradu. (28.3.2017).
Niemi, Johanna & Kinnunen, Katariina (2011).
SOSIAALISEN MEDIAN HYÖDYNTÄMINEN MATKAILUYRITYKSEN LIIKETOIMINNASSA – ONNISTUMISEN ESIMERKKEJÄ. Rovaniemen ammattikorkeakoulu. Opinnäytetyö. (28.3.2017).
Randelin, Juha. (2011). Sosiaalinen median hyödyntäminen yrityksissä. https://jyx.jyu.fi/dspace/handle/123456789/26708. Jyväskylän yliopisto. Opinnäytetyö. (28.3.2017).
Sosiaalisen median kanavan rakentaminen. Suomen digimarkkinointi. Sulava. https://www.sulava.com/suorayhteys/. (28.3.2017).
Suora yhteys -Näin sosiaalinen media muuttaa yritykset. EVA -raportti.
Takkunen, Regina. (2010). Sosiaalinen media - hyödyt ja mahdollisuudet yritykselle. Laurea ammattikorkakoulu. Opinnäytetyö. http://www.theseus.fi/handle/10024/16963. (28.3.2017).
Vapamedia. 6 tapaa joilla yritys voi hyödyntää sosiaalisen median puskaradiota. (28.3.2017).
Vipu-blogi. 5 tapaa hyödyntää sosiaalista mediaa markkinoinnissa. (28.3.2017).
Yritykset löytäneet sosiaalisen median. (2013). Kauppalehti. http://www.kauppalehti.fi/uutiset/yritykset-loytaneet-sosiaalisen-median/Lqi8kyEZ. (28.3.2017).
Comments